Modisoft Back Office: İş Yönetimi Uygulaması

Modisoft Back Office, farklı işletme türleri için tasarlanmış kapsamlı bir arka ofis uygulamasıdır. Bu uygulama, işletmelerin gelirlerini artırmayı, müşteri etkileşimini geliştirmeyi ve birden fazla lokasyonun yönetimini basitleştirmeyi hedefler. Kullanıcılar, uzaktan işlerini izleyebilir, özelleştirilmiş raporlar görüntüleyebilir ve satışları gerçek zamanlı olarak takip edebilirler. Ayrıca, günlük uzlaşma ve akaryakıt ile piyango satış raporları gibi özellikler sunar.

Uygulama, çoklu lokasyon yönetimi, envanter yönetimi ve çalışan yönetimi gibi çeşitli işlevler içerir. Birden fazla lokasyonun verilerini tek bir konsolide panelde görüntülemek ve çalışanları yönetmek mümkündür. Envanter takibi basitleştirilmiş, yeniden sipariş otomatikleştirilmiş ve satın alma hataları azaltılmıştır. Çalışanların zaman çizelgeleri izlenebilir, vardiya planlaması yapılabilir ve maaş işlemleri gerçekleştirilebilir.

 0/1

Uygulama özellikleri

  • Lisans

    Ücretsiz

  • Sürüm

    2.72
  • Güncelleme Tarihi

  • Platform

    Android

  • OS

    Android 15.0

  • Dil

    İngilizce

  • Geliştirici

  • Indirme seçenekleri

    Google Play


Program diğer dillerde mevcuttur



Modisoft Back Office hakkında kullanıcı değerlendirmeleri

Eğer Modisoft Back Office denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!

Şunları da beğenebilirsiniz

Uygulamaları Keşfetme

Bu yazılımın kullanımı ile ilgili kanunlar ülkeye göre değişebilir. Bu kanunların aksine olması halinde programın kullanımını teşvik etmiyor veya yasaklamıyoruz.
Softonic
Modisoft Back Office değerlendirmeniz